.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرید ۱۴ هزار تن برنج از كشاورزان
خرید ۱۴ هزار تن برنج از كشاورزان

استاندار مازندران گفت: تاکنون ۱۴ هزار تن برنج از کشاورزان خریداری شد

سید علی اطاهایی، استاندار مازندران در نوشهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به همکاری شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی درخرید برنج گفت: تا کنون با همکاری این شرکت و مباشران برنج، ۱۴ هزار تن برنج پر محصول از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

طاهایی افزود: در پی تصمیمی که توسط وزیر بازرگانی در مصوبه کار گروه ویژه برنج در استان مازندران اتخاذ شد، خرید برنج پر محصول پس از این توسط شرکت دولتی صورت می گیرد.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که تا کنون ۱۷ میلیارد تومان به کشاورزان توسط دولت پرداخت شده است، خاطر نشان کرد:۷۴ شعبه خرید برنج پر محصول در مازندران آمادگی لازم برای خرید از کشاورزان را دارند.

استاندار مازندران با اشاره به این که در زمینه کنترل و مهار واردات بی رویه در این کارگروه تصمیمات خوبی اتخاذ شده است ، ابراز داشت: وزارت بازرگانی به تنهایی و بدون تایید وزارت جهاد کشاورزی نمی تواند اقدام به ثبت و سفارش واردات برنج کند.

طاهایی از تصمیم دولت مبنی بر نگاه وی‍ژه به برنج در آینده خبر داد وگفت: گرایش مصرف‌کنندگان داخلی به سمت برنج ایرانی می‌تواند در آینده نوید خودکفایی برنج را بدهد.

طاهایی بیان داشت: وزارت بازرگانی و وزارت کشاورزی در مورد واردات، نحوه و میزان واردات برنج تصمیم‌گیری می‌کنند و ورود وزارت کشاورزی در این زمینه نشان‌دهنده نگاه ویژه دولت به کشاورزان برنجکار است.

استاندار مازندران بیان داشت: تمام تلاش ما بر این است تا تمامی مصرف‌کنندگان عمده داخلی به سمت برنج داخلی گرایش پیدا کنند تا شاهد رونق این محصول در کشور و جلوگیری از واردات شود.

طاهایی تصریح کرد: کشاورزان می توانند با مراجعه به ادارات غله نسبت به فروش برنج پرمحصول مانند شیرودی،آمل یک و امثال آن اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.